Sunday, April 25, 2010

Cea mai lunga sambata

Am ajuns ieri seara in New York, dupa o zi foarte lunga. Nu lunga, pentru ca m-am trezit obosita, mi-am facut bagajele, am zburat la Varsovia si dupaia 9 ore pana la New York, ci lunga pentru ca nu s-a mai terminat. Pentru ca au trecut vreo 30 de ore si era tot sambata. Ca, urcand in avion la ora 17:05 si zburand vreo 8 ore era tot lumina afara. Am dormit in avion vreo 4-5 ore. Apoi m-am trezit, am mancat un mic dejun, am baut o cafea si apoi fireste, a apus soarele.
Singurul mod de a monitoriza momentul din zi in care ma aflam fizic a fost sa ma gandesc bine daca mi-e pofta de friptura sau cereale cu lapte, blugi sau pijama, cafea sau bere?

Ideea e ca am ajuns la New York si ca ma lupt cu jet lag-ul. O ploaie teribila ma tine in apartamentul din Queens. Ploaia si mama, care inca nu se urneste spre nicaieri.

Am dat o tura de cartier ca sa cumpar bere si cafea. Am intrat si in CVS sa vad care mai treaba pe acolo.

Scriu de la un laptop cu tastatura bulita, dar sper sa reusesc sa imi adaptez propriul laptop la noul voltaj, cat de curand.

Carlatoria reincepe! The queen of Queens is back! Cafea sa fie!

No comments: