Saturday, May 01, 2010

În sushi-n jos

A fost foarte comic, că în Nerw York am poftit foarte tare sushi şi ne uitam cu Claudia, prietena şi gazda noastră din Queens, peste meniu. Soţul ei, Mihai, venea de la lucru şi scria sms ca ar mânca şi el sushi. După o baterie descărcată, o lipsă de comunicare şi o comandă plasată greşit, ne-am trezit cu 2 plase pline ochi cu caserole de sushi. Aşa că am mâncat asta 2 zile, mic dejun şi cină, aproape că am ajuns să "glow in the dark" de la tot fosforul. Dar ce buuuun!

Asta am făcut ultimele două zile în New York. Asta şi kilometri nenumăraţi prin Manhattan şi Brooklyn. Îmi place foarte mult :)

Şi azi deja m-am trezit în New Orleans. E festival, aşa că ieri de pe la 7 străzile erau pline, formaţile cântau live în baruri, terasele se întreceau în crustacee şi picanterii şi eprubete cu alcoale colorate se pasau de la unii la alţii. Bourbon Street e o combinaţie ciudată între Jazzăraie şi shake that bootie, treci de la un bassist rastafarian la raggaetoane sau hip hop. Totuşi, domină jazz-ul. Mai ales că e festival!

Festivalul se desfăşoară între 10 am şi 7 pm. Apoi lumea e pe străzi. Adică azi voi merge la concert Pearl Jam pe lumină.

La ocean nu are rost să mergem, pentru că e ceva ulei periculos chiar aici în golf. Dar vom face o croazieră pe râu, sper! Cică vedem şi croco. Abia aştept! Număr clipele: One Mississippi, Two Mississippi, Three Mississippi....

No comments: